poniedziałek, 18 listopada 2019

Edinos.pl idealny sklep dla Ciebie.

Edinos.pl 

to sklep internetowy w którym znajdziecie wszystko co potrzeba aby nasz dom stał się przytulny, wygodny i piękny!

Znajdziemy tu wygodne fotele, przestronne pułki i szafy, piękne stoliki, a teraz w ofercie świątecznej również ozdoby ! 

Miałam okazje osobiście zamawiać coś w sklepie - materac, który możecie znaleźć tutaj https://www.edinos.pl/materace-do-spania

 Zamówienie na stronie poszło bardzo szybko i sprawnie, wybór materaca, jego rozmiar i sposób transportu bardzo łatwo wybrać i dodać do koszyka. Tak w kilka sekund możemy zrobić potrzebne zakupy, na e mail przyszła wiadomość potwierdzająca dokonanie zamówienie, a następnie kolejne - o jego przygotowaniu, zaksięgowaniu wpłaty lub wysłaniu. Byłam bardzo zaskoczona bo materac dwa dni później buł już u mnie - naprawdę szybko!

Nasz nowy materac do łóżeczka piętrowego dzieci spisuje się perfekcyjnie. Jest odpowiednio miękki, sprężysty i wygodny. 

 

Dzieci bardzo lubią figlować na łóżku lub odpoczywać, a ja ciesze się, że jest im wygodnie, miękko i przyjemnie!

 

Polecamy Wam zakupy na stronie

https://www.edinos.pl 

a teraz mam dla was niespodziankę - bon dla pierwszych 20 osób na kwotę 50 zł ! wystarczy wpisać w koszyku edinos50



Czekacie pewnie na wyniki naszego konkursu - wygrywa Pani Natalia Politowska czekam na wiadomość :)  

2 komentarze:

  1. Wow, super rekomendacje, aż pędzę żeby też sprawdzić ich asortyment

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję 💗 Świetny materac 👍

    OdpowiedzUsuń