poniedziałek, 26 lutego 2018

Lampka ma nie tylko świecić, może też być piękna i sprawiać dużo przyjemności - Dekoracyjne Panele Świetlne

Moi drodzy ... bierzecie udział w Konkursach? 

Ja czasem tak - gdy nagroda jest naprawę supeeeer!


Tak właśnie trafił do mnie ten świetny kinkiet ledowy w kształcie motylka od Firmy

Dekoracyjne Panele Świetlne

Musze Wam przyznać, że Lampka jest świetna! 

Już mówię dlaczego stała się hitem w naszym domu:

  • Pięknie się prezentuje - zarówno zgaszona - fajny wzór motylka przykuwa uwagę, a tym bardziej, gdy rozświetla ją paleta kolorów!

  • działa na pilota - możemy wybierać programy lub kolory - mnóstwo zabawy dla dziecka - Emilka uwielbia przełączać i się nią bawić- 15 kolorów do wyboru oraz automatyczne programu - migania, przechodzenia i rozjaśnianie daje bardzo fajne efekty w pokoju

  • jest bardzo oszczędna - od 5 do 30 W w zależności od wybranego programu 

  • może służyć jako atrakcyjna lampka nocna gdy nasza pociecha boi się spać po ciemku lub my chcemy mieć ją na oku :P  

  • bardzo prosta w montażu - ja użyłam do tego załączonych w paczce kołków i przyczepiłam ją do ściany na lepach tessa - bez wiercenia lub wbijania gwoździ :) 

  • idealna do pokoju dziecka lub na prezent

 

Powiem Wam jeszcze że na stronie znajdziecie dużo więcej fajnych wzorów kinkietów, a co ważne - firma robi je tez na specjalne zamówienia i wasze projekty - wiec nie czekajcie i sami zajrzyjcie na stronę -  http://www.tkled.eu/pl/

 Polecam, bo jest naprawdę fajna :) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz