wtorek, 3 kwietnia 2018

Pościel od Oscar Baby gwarancją zadowolenia.

Niedawno mogliście poznać super firmę

Oscar Baby - producent pościeli dziecięcej


dzięki  konkursowi w którym do wygrania była

przepiękna Pościel dla niemowlaka

Prosto z nowej kolekcji 

Mała Tancereczka - różowo- fuksjowe baletnice na białym tle

Ja mogłam osobiście poznać, przetestować i używać tę pościel - z czego jestem bardzo zadowolona :)

Chciałabym Wam, krótko powiedzieć dlaczego. 

Zacznijmy od samego początku - pościel bardzo pięknie zapakowana w folie, a prześcieradełko z kokardką, wszytko z metkami a dodatkowo piękne podziękowanie za zakupu i opis produktu z wzmianką o użytkowaniu (pierwsze pranie itp).

Jak dla mnie pełen profesjonalizm. 


Pościel prało się bardzo dobrze, nie zafarbowała i nie straciła swojej wartości. Prześcieradełko zgodnie z zaleceniem prałam osobno :)

Materiał fajnie się prasował i układa, delikatny i przyjemny w dotyku.

Wypełnienie - pościel możemy nabyć łącznie z wypełnieniem, które idealnie będzie pasować - miękkie, ciepłe i lekkie jest idealne dla dzieci bo zapewnia im komfort snu.

Całość już w łóżeczku prezentuje się cudnie !  

 

Najbardziej podoba mi się obszycie pościeli - taki element wykończenia naprawdę podnosi walory wzrokowe pościeli, a zarazem dodaje jej szyku i elegancji - pościel prawdziwej księżniczki! 

Różowo- fuksjowe baletnice na białym tle są urocze i będą pasować do pokoju każdej dziewczynki, do tego prześcieradełko w pięknym kolorze idealnie kontrastuje się z pościelą i dodaje całości uroku. 

A Wam jak się podoba?








Z czystym sercem mogę Wam polecić produktu

Oscar Baby - producent pościeli dziecięcej

które wykonane są profesjonalnie z bardzo dobrych materiałów i z myślą o naszych pociechach. 

Ponadto zaznaczę, że obsługa jest bardzo miła i z przyjemnością pomoże Wam dokonać zakupu i wyboru. 

Polecam 

ps. pewnie czekacie na wyniki wspomnianego konkursu:) 

Konkurs wygrywa Paulina Głuchowska 

Gratuluje ! 


7 komentarzy:

  1. U nas już cała pościel i cały komplet przygotowany :) Kompletownie wyprawki natchnęło mnie jednak do tego, aby też i u siebie coś zmienić. Myślę, że zamówię sobie nową kołdrę, bo świetną widziałam na stronie https://senpo.pl/koldry/ W końcu bardzo się to przyda, ponieważ Maluszek z nami też będzie spał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupić nową poście? Za pośrednictwem strony Bebelin www.bebelin.pl! Znakomite ceny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta pościel. Do dorosłych też możesz coś polecić? Zastanawiam się nad ofertą tego sklepu https://elway.biz/33-posciel-3d bo mają szeroki wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pościel do sypialni? Gorąco polecam Bebelin www.bebelin.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli pościel dla dziecka to tylko taka najlepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam pościel z tej firmy, jestem bardzo zadowolony i moje dziecko również.

    OdpowiedzUsuń