piątek, 27 kwietnia 2018

Solange -kosmetyki stworzone są z myślą o naszej skórze i zapewnieniu jej wszystkiego co najlepsze.


Dzięki współpracy z Armara_eu

 miałam okazje poznać markę kosmetyków

Solange Laboratories 

https://solange.pl/

 Kosmetyki te stworzone są z myślą o naszej skórze i zapewnieniu jej wszystkiego co najlepsze. W ofercie znajdziemy bardzo dużą rozpiętość i z pewnością znajdziemy krem idealny dla naszej skóry i naszych indywidualnych potrzeb. 

Ja mogłam poznać krem na suchą i zrogowaciałą skórę , który jest naprawdę świetny. Bardzo delikatny i kremowy, idealnie się rozprowadza i szybko wchłania, a zarazem jest bardzo wydajny i przyjemny w zapachu. Stosując go na swoją skórę na piętach zobaczyłam znaczą różnicę w jej wyglądzie- skóra stała się piękniejsza, gładsza i delikatniejsza. 

Jestem zadowolona z efektów działania kremu na moją skórę, która była bardzo sucha i twarda. 

Przy Emilce nie mam za dużo czasu na zabiegi upiększające i dbanie o siebie na poziomie 100%, dlatego taki krem i jego szybkie rozprowadzanie oraz wchłanianie są idealne. Zwłaszcza przed zbliżającym się latem i zamianą obuwia z pełnego na klapki czy japonki :)

Warto zwrócić uwagę, że w składzie kosmetyków znajdziemy wyłącznie aktywne składniki pochodzenia naturalnego. Nie ma więc sztucznych barwników, zapachów, parabenów, silikonów, olei mineralnych- tylko to co naturalne i najlepsze dla nas i naszego organizmu.



Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz