czwartek, 7 czerwca 2018

My odpoczywamy z Wydawnictwem AWM :)

Nawet w ciepłe dni każdy potrzebuje chwili wytchnienia w chłodnym mieszkaniu .... my odpoczywamy z Wydawnictwem AWM http://www.awm.waw.pl/ :)

Wydawnictwo AWM

 dostarczyło nam tym razem mnóstwo chwil odprężenia przy malowankach - jedną dostała Emilka, a jedną ja:)

Teraz możemy razem cieszyć się magią kolorowych kredek i wyobraźni!

Moja malowanka to Malowany świat Łąka

- bardzo wymagająca i relaksująca mnie kolorowanka z prześlicznymi kwiatami i zwierzątkami, które pokoloruje jak tylko chce, a wyobraźnia podpowie mi jak połączyć kolory aby efekt był jeszcze lepszy!

Nie wiem jak was - ale mnie to bardzo pomaga odpocząć po ciężkim dniu lub po prostu przestać myśleć i chwile oddać się przyjemności...

Najbardziej cieszą mnie efekty - które kosztują dużo pracy - bo małe elementy wymagają zwinnych ruchów i nawet ręka czasem boli :)

Malowankę znajdziecie tutaj 

https://awm.waw.pl/1158,Malowany-swiatg-zwierzat-

 i możecie ją mieć za jedyne 19,90zł.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

  Emilka natomiast dostała sympatyczną malowankę Kropka do Kropki - no jakże inaczej ! Moja kropeczka na blogu Kropeczka moja może tylko bawić się z taką malowanką :) W malowance znajdziemy bardzo dużo miłych i przyjemnych obrazków zwierzątek, które dodatkowo musimy połączyć kropeczkami, aby dokończyć obrazem i wyznaczyć kształty zwierzątka :) 

 

Emilka jeszcze nie potrafi, ale ja chętnie jej pokazuje i kieruje jej malutką rączką, która sprawnie łączy kropeczki :)

Malowankę znajdziecie tutaj

https://awm.waw.pl/c37,KOLOROWANKI

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nie zapominamy jednak również o nauce i zabawie z książkami a do tego teraz używamy 

DOPASUJ POŁÓWKI. Zwierzęta i ich domy

Kolejna książka z serii - dopasuj połówki - o których już wam dużo pisałam na blogu. 

Tym razem w książeczce naszym zadaniem jest połączenie zwierzątka i jego domu. 

Karty książki podzielone na pół pozwalają nam na ich dowolne obracanie i dopasowywanie - zabawa bardzo fajna, a nam pozwala na poznanie kolejnych zwierzątek i ich kryjówek.

Takie książki są bardzo ważne w rozwoju malucha, bo spędzamy razem bardzo miło czas, bawimy się a jednocześnie uczymy - poznajemy nowe zwierzątka, ja chętnie o nich opowiadam Emilce, która bardzo chłonie wiedzę tak przekazaną.  

Zaletą książki jest również jej bardzo dobre wykonanie, twarda kartonowa z fajnymi obrazkami przemiłych zwierzątek zachęca do zabawy i będzie nam służyć bardzo długo!

Książkę znajdziecie tutaj  https://awm.waw.pl/1328,DOPASUJ-POLOWKI--Zwierzeta-i-ich-domy 

za jedyne 14,90 :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kochani zachęcam do zaglądania na stronę wydawnictwa http://www.awm.waw.pl/ znajdziecie tam bardzo dużo ciekawych propozycji zarówno dla siebie jak i dla dziecka.

Kochani czasem warto zainwestować w coś do czytania lub zabawy, która będzie korzystna dla rozwoju naszych pociech, my dziękujemy pięknie Agencji Wydawniczej Jerzy Mostowski za możliwość poznania, polubienia i wiele mile spędzonych chwil z ich książkami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz