środa, 23 stycznia 2019

Chwile bliskości są ważne ... baaardzo ważne :) chusta od Luna Dream

Dzięki niezawodnej  chuście do

noszenia dzieci LAVENDER EVENING BAMBOO - 60% Bawełna 40% Bambus oczywiście od

Luna Dream

możecie ją znaleźć na stronie https://lunadream.pl/pl/chusty-tkane-do-wiazania/220-lavender-evening-bamboo-60-bawelna-40-bambus-splot-skosno-krzyzowy.html

 oraz

  Pani Ewelinie z Doradca Chustonoszenia Gliwice - TuliMatuli 

gdy mój synek pojawił się na świecie, ja byłam gotowa do pierwszego noszenia i wspaniałych chwil bliskości. 

 

Dobrze pamiętam pierwsze motanie - tak strasznie się denerwowałam ale dzięki poradą Pani Eweliny powoli, krok po kroku udało się ( może nie do końca perfekcyjnie - materiał powinnam jeszcze mocniej naciągnąć :)

3 miesiące później

Kolejne wiązania wychodziły już dużo lepiej i sprawniej oraz szybciej. Co ważne widziałam, że polubił je również Maksiu, a Emilka na początku z ciekawością obserwowała co robię , aby potem również cieszyć się z tego, że mama ma dwie ręce wolne i może obie wykorzystać w zabawie :)

Dzięki chuście mogę mieć moje dwa serca blisko siebie. Motanie daje mi nie tylko dużo więcej swobody i możliwości ale przede wszytki daje mi ogromną ilość bliskości i tworzy więź, której nic nie zastąpi.

Bardzo się ciesze, że spróbowałam i zachęcam do tego również was! 

Gwarantując, że jak spróbujecie to nie przestaniecie :)

Polecam z gorącym sercem firmę

Luna Dream

gdzie znajdziecie chusty najwyższej jakości i w bardzo wielu wspaniałych wzorach oraz porady i pomoc ekspertów. 

Od pierwszego noszenia minęły już ponad 3 miesiące, Maksiu nadal lubi takie przytulanie zwłaszcza, gdy ma jakiś niespokojny dzień. 

Wiem, że nie jestem ekspertką i ciągle się uczę - a post ten nie ma na celu przekazywania wam jakiejkolwiek wiedzy - a jedynie pokazuje, że warto spróbować :)

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz