czwartek, 17 stycznia 2019

KARUZELA Paulina Świst Wydawnictwo Akurat Recenzja

KARUZELA 

Paulina Świst

Wydawnictwo Akurat


Książka "Karuzela " trafiła do mnie jako prezent od męża i przyznam Wam się szczerze nie mogłam się doczekać kiedy świąteczne zamieszanie ucichnie, goście wyjadą, a ja zaszyje się w jakimś ciepłym miejscu i nareszcie zacznę czytać! 


Nie dawało mi spokoju kilka rzeczy, po pierwsze, jako że to od męża, byłam ciekawa jaką książkę dla mnie wybrał, po drugie - Polska autorka, pod  tajemniczym pseudonimem - Paulina Świst, której nie miałam jeszcze okazji poznać i po trzecie - tytuł, okładka oraz napis  

Ostry seks / Ostry język / Ostra jazda 

- ciekawość mnie zżerała, a przepadłam całkowicie, gdy w końcu udało mi się przeczytać pierwsze strony... nie liczyło się nic, ja musiałam przeczytać tę książkę! 

Już dawno nic mnie tak bardzo nie pochłonęło, tak bardzo nie weszło do głowy i zawładnęło umysłem.....

Nasi główni bohaterzy to bardzo ambitni i niezwykle inteligentni adwokaci - Piotrek i Olka  -którzy przyjaźnią się już od studiów. Zarówno Olka jak i Piotrek  tkwią w beznadziejnych związkach  małżeńskich.  Mąż Oli  to nałogowy hazardzista,  który  tylko wydaje jej pieniądze, a relacje w małżeństwie są coraz gorsze.  Nie chce podpisać papierów rozwodowych, bo straci źródło utrzymania. Zupełnie inaczej wygląda to u Piotrka, który jest ze swoją żoną jedynie z litości ze względu na jej chorobę psychiczną i wyrzuty sumienia.

 

 Można powiedzieć, że obydwoje znają się jak dwa łyse konie, dlatego gdy Piotr wychodzi z propozycją nielegalnego, ale bardzo dochodowego interesu Olka wchodzi w to od razu. Dobrze wie, że Piotrek dokładnie to przeanalizował i "biznes" ma przynosić tylko zyski, a ryzyko jest minimalne.  Tak zaczyna się kręcić karuzela, czyli zbijanie fortuny na przekrętach w VAT.

 

Gdy podczas jednego z wspólnych wyjazdów w interesach między dwójką mecenasów zaczyna iskrzyć, zaczyna robić się gorąco.... a nasz kryminał zamienia się w bardzooo gorący romans z dużą dawką dobrego seksu i scen, które potrafią pobudzić wyobraźnie. Mi takie połączenie podoba się bardzo, bo nie ma możliwości na nudę! 

Przyjaźń bohaterów w połączeniu z bardzo dobrym seksem szybo zamienia się w coś więcej, o czym nie muszą nawet mówić - bez słów "Kocham Cię" wiemy, że uczucie to jest równie gorące jak ich seks w pociągu :)

Młodzi adwokaci w Karuzeli, tylko sterują całą machiną - posługują się słupami, którzy odwalają czarną robotę.  Interes kręci się bez zarzutu, tak powolutku udaje się zbijać majątek, aż do czasu gdy w dziale Piotrka zaczyna się robić nieciekawie - ewidentnie, ktoś chce zaszkodzić seksownemu mecenasowi

 Ale kto ?

 

Pojawia się tajemniczy świadek incognito...

Olka trafia do więzienia.

Piotrek zaczyna walkę z czasem.

Czy uda mu się ją wygrać? 

Czy przyjaciele, są przyjaciółmi?

Współpracownik Teo, a może przyjaciel z czasów studiów - Michał,

Kto sypnął i dlaczego?

Najciemniej pod latarnią!

 

 

Książkę czyta się błyskawicznie i z pewnością nie będziesz chciał jej odłożyć przed zakończeniem. Z każdą stroną, akcja robi się ciekawsza i adrenalina rośnie. Przyznam, że obstawiałam zupełnie inne zakończenie, dlatego tym bardziej byłam zadowolona, że więzi przyjaźni okazały się prawdziwe. 

Super postacie z bardzo ciekawymi osobowościami, których od razu polubiłam- tacy przyjaciele  to prawdziwy skarb!

 

Świetny ostry język z bardzo bogatymi kawałkami, które aż chce się cytować! 

~~~~

"- Ooolka... - wyjęczał, dochodząc. - Czasem nie wiem, czy cię prać, czy chwalić - dodał po chwili,

- Chwalić - wyszeptałam, patrząc mu w oczy ze złośliwym uśmiechem.  "

~~~~

 "- Łysy kart, czarny garnitur, z blondynką z ustami jak glonojad.

- Widzę, Wygląda, jakby całe życie piła z konewki. "

~~~~

 "Zawsze kiedy już wydaje mi się, że widziałam dno ludzkiej głupoty, spotykam kogoś, kto puka w nie od spodu."

~~~~

"- Choćbym szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę.

- Bo jesteś  najgorszym skurwysynem w dolinie...."

 

Polecam, każdemu kto lubi szybką akcje, nieprzewidywalne sytuacje, bogate osobowości bohaterów oraz erotyczne i kryminalne wątki. 

 

Jak już mówiłam to moja pierwsza książka tej autorki, ale nie ostatnia! 

Metryczka 

Autor: Paulina Świst

Gatunek: erotyk, kryminał

Wydawnictwo: Akurat

Przeczytane: 2019

Ocena: 10/10

Liczba stron: 320

Okładka : miękka z zakładkami 


Książkę znajdziecie w każdym dobrym sklepie z książkami, a ja zachęcam do zerknięcia na stronę

Wydawnictwo Akurat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz