wtorek, 5 lutego 2019

PAKIET Allergoff® Atopy sposób na problemy z suchą i wrażliwą skórą


PAKIET Allergoff® Atopy 

to super zestaw składający się z :

-ALLERGOFF® BARIEROWA EMULSJA DO KĄPIELI LECZNICZYCH

- ALLERGOFF® POWLEKAJĄCO BARIEROWY KREM DO CIAŁA

- ALLERGOFF® BARIEROWA OLIWKA DO KĄPIELI LECZNICZYCH

 

Trafił do nas w ramach współpracy z 

Allergoff,

już jakiś czas temu, ale w natłoku zadań codziennych przy dwójce dzieci został odłożony na bok... na potem...

nie przypuszczałam, że to potem okaże się takie pilne i potrzebne, a Zestaw tak idealny! 

Już tłumacze o co chodzi :) Emilka od zawsze borykała się z problemami suchej i wrażliwej skóry, bardzo łatwo ulegała podrażnieniom i kontakt z innym proszkiem lub silnym detergentem powodował wysypkę i świąd. Na szczęście dolegliwości te pojawiają się raz na jakiś czas.

Gdy w świąteczny poranek ubierałam Emilkę zobaczyłam, że problem znów powrócił - od razu przypomniałam sobie o moim zestawie! 

3 stopniowe działanie - Emulsja, krem i oliwka bardzo szybko pomogły mi wyciszyć zaczerwienienie, nawilżyć skórę i odbudować jej delikatność i miękkość. Uwielbiam jak skóra córeczki jet właśnie taka, delikatna i przyjemna w dotyku. 

Oliwka dodawana do kąpieli w naturalny sposób odbudowuje i wspomaga regeneracje skóry, następnie używamy kremu, który wspomaga działanie. Ponadto ciałko dziecka myje niewielką ilością emulsji, która łatwo się rozprowadza, pieni i przyjemnie myje. 

 

 

Już po pierwszym zastosowaniu widziałam, że skóra jest bardziej nawilżona niż zwykle, delikatne wysuszenie ręcznikiem i krem wspomogły działanie i w taki sposób szybko uporaliśmy się z problemem, który na razie nie wrócił, a ja tak profilaktycznie serwuje córce kąpiel w "białej wodzie" jak to nazywa Emilka przynajmniej raz w tygodniu. 

Zarówno emulsja jak i krem są bardzo ekonomiczne  w użyciu, wystarczy nie dużą ilość rozmasować w dłoniach, a następnie masować córeczkę. 

Zerknijcie na kilka dodatkowych informacji na temat Zestawu :)

 

Bardzo się ciesze, że mogłam poznać produkty od

Allergoff,

które są wyrobem medycznym i zawierają składniki, które szybko i naturalnie pomagają zlikwidować świąd, pieczenie, suchość i podrażnienie naszej skóry. 

więcej o tych wyrobach medycznych możecie znaleźć na stronie

https://allergoff.pl



2 komentarze:

  1. Super produkty! Wszyscy domownicy używają;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bym czytała o swoich dzieciach. Tez mamy duże problemy ze skórą:-(.

    OdpowiedzUsuń