piątek, 3 lipca 2020

SoSunny książeczki sensoryczne dla dzieci

Gdy trafiłam na stronę https://sosunny.pl/

SoSunny

i zobaczyła te rewelacyjne książeczki sensoryczne dla dzieci, wiedziałam, że muszę taką sprawić swojej Emilce! 



Nie myliłam się bo córka jest nią zachwycona i spędza na zabawie z nową koleżanka wiele czasu...

Książeczki dostępne na stronie są wykonane ręcznie z

 100% bawełny oraz filców pochodzących z recyklingu. Są bardzo miękkie, miłe w dotyku a zarazem trwałe i wytrzymałe.

Cała książka składa się z kilku kart, które możemy sami zaprojektować lub skorzystać z gotowych wzorów.

Nasza książka pomogła nam w długiej podróży pociągiem, idealnie sprawdza się w samochodzie jak również w domowym zaciszu. Wszystko czego dziecko potrzebuje do zabawy jest w jednym miejscu, bez bałaganu, bez hałasów i bez sprzątania...Idealne rozwiązanie!

W naszej książce znajdziemy postać lalki, którą możemy kłaść do łóżeczka, ubierać, zabierać na zakupy, a nawet robić z nią pranie.

Wszystko zależy od pomysłowości i kreatywnego myślenia naszej pociechy - moja córka bardzo polubiła nową koleżankę i ciągle bawi się w jej ubieranie, zmieniania dnia na noc lub układanie owoców i warzyw w lodówce.... zabawa nigdy się nie kończy! A mnie jako mamę cieszy to, ze jest to dobra zabawa, która ma pozytywny wpływ na córkę i jej rozwój. Czas spędzony przy książce jest dla mnie ważny bo uważam go za dobrze wykorzystany, a zwłaszcza gdy bawimy się razem! 

Gorąco wam polecam i zachęcam do zerknięcia na stronę.





1 komentarz: