wtorek, 8 grudnia 2020

Miała umrzeć Ewa Przydryga Wydawnictwo MUZA

 

Miała umrzeć

Ewa Przydryga

Wydawnictwo MUZA 


 

Książka "Miała umrzeć" to idealna propozycja na świąteczny prezent, dla kogoś kto kocha thrillery psychologiczne.

 Książka wprowadza nas w dwie płaszczyzny czasowe i poznajemy dwie kobiety - Adę i Lenę, których łączy mroczna historia sprzed lat.

Książka pochłonęła mnie bardzo i z wielkim zaciekawieniem śledziłam losy kobiet, oraz odkrywałam tajemnice przeszłości. 

Bardzo podobało mi się wykreowanie bohaterek, poznajemy ich emocje, odczucia i trudne sytuacje, które stawiał przed nimi los. 

Lena próbuje odkryć swoja przeszłość, i pochodzenie, a przy okazji wyjdą na jaw tajemnice, które nigdy nie miały ujrzeć światła dziennego. Co wydarzyło się przed laty i jak łączy to nasze bohaterki. 

Ada - 17 letnia zbuntowana dziewczyna, wychowująca się w domu bez uczuć ucieka do przyjaciół i bardzo niebezpieczniej gry, której efektem będzie śmierć człowieka... 

Kobiety na pozór zupełnie różne, połączy nieoczekiwany zbieg zdarzeń oraz tajemnice z przeszłości.

 Książce towarzyszy bardzo dużo emocji co zbliża nas do bohaterek i tym bardziej chcemy odkryć tajemnice! 

Zakończenie było bardzo zaskakujące i dodało całości Mega efektu! 



"Miała umrzeć" to świetny thriller psychologiczny, warty przeczytania. 

Główne plusy to nietypowa historia, bardzo ciekawi bohaterowie oraz fajne zakończenie. 

Autorkę Ewę Przydrygę poznaje po raz pierwszy i już bardzo mi się podoba, mam nadzieje, że to nie koniec! 


~~~

Metryczka 

Autor:

Ewa Przydryga

 Gatunek: kryminał, thriller, sensacja 

Wydawnictwo: Muza

Przeczytane: 2020

Ocena: 10/10

Liczba stron: 320

Okładka : miękka z zakładkami 

 ~~

Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  

https://muza.com.pl/sensacja-kryminal/3614-miala-umrzec-9788328715349.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

https://muza.com.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej ciekawych pozycji, nowości i bestselerów. 

1 komentarz:

  1. Lubię takie historie, którym towarzyszy mnóstwo emocji. Czasami są tajemnice, które nie powinny wyjść na jaw.

    OdpowiedzUsuń