wtorek, 1 grudnia 2020

Oczyszczanie z #Mitra

 Jakiś czas temu pisałam Wam że zaczynam 30 dniowe oczyszczanie organizmu - nie żadne diety cud - tylko oczyszczanie z #Mitra z i pakietem #colonpack - jest to zestaw 3 suplementów które zażywałam i piłam każdego dnia ....

 Jak minęło 30 dni?

Szybko i dobrze :) 

A jak moje samopoczucie i efekty?

 

Czuje się dobrze, mimo zimowej pory nie czuje się zmęczona i ociężała mam troszkę więcej energii i dużo szybciej się wysypiam potrzebując na to mniej czasu. Produkty łatwo się przyjmowało, bo były smaczne i nie miałam z nimi żadnych problemów - zaczęłam za to pić dużo wody niegazowanej - co z pewnością jest dużym plusem. 

Suplementy z pewnością wpłynęły na moją przemianę materii i wypróżnianie - znacznie ją przyśpieszyły  i usprawniły ! Sama herbatka działa cuda i nie mam zamiaru z niej zrezygnować! 

Jestem zadowolona z ich działania i pewnie powtórzę oczyszczanie za jakiś czas :) 

Całe 3 składnikowe oczyszczanie jest fajnym detoksem, które polecam zrobić każdemu. Nasz organizm potrzebuje oczyszczenia i z pewność odczujecie działanie tego zestawu - znajdziecie go na stronie  https://colonpack.pl/

Może zrobicie sobie prezent na święta :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz