czwartek, 18 marca 2021

Dwadzieścia lat ciszy Przemysław Wilczyński Wydawnictwo Akurat

 

Dwadzieścia lat ciszy

Wydawnictwo Akurat


"Dwadzieścia lat ciszy" to mocny thriller z elementami grozy, nie lubię się bać, jednak sięgnęłam po tę książkę bo jej zapowiedz i okładka wywarły na mnie duże wrażenie, zachęcona wiedziałam, że muszę poznać całość!  

Nie wiedziałam tylko, że jej czytanie wywoła u mnie taki strach!

Jestem z tych (przyznaje bez bicia) co boja się ciemności, dlatego książka wywarła na mnie wrażenie, tym bardziej, ze odebrałam ją osobiście- jako matka, jako przerażana matka o los swoich dzieci.

Dwadzieścia lat temu w niewyjaśnionych okolicznościach giną dzieci, jedyny ślad to dziwnie wyglądająca czarna furgonetka. 

Bogna dwadzieścia lat temu straciła córkę i jej życie skończyło się w tym samym momencie, od tamtej pory tylko jej życie to tylko nieustanne poszukiwania... przecież czuje, że córka żyje, ona to wie! 

Już sama wizja zrozpaczonej kobiety, poszukującej utraconej córeczki - była dla mnie straszna, a najgorsze jeszcze przed nami! 

Tajemniczy porywacz w czarnej furgonetce powraca, giną kolejne dzieci, bez śladu, bez żadnych poszlak tylko czarna furgonetka...

Już sam jej opis, dziwne, niewyjaśnione jej działanie, przyciąganie i hipnotyzowanie budziło u mnie lek i wieczorny spacer nie był już taki przyjemny :) 

Hubert były wojskowy również postanawia rozwiązać sprawę furgonetki, ma to dla niego duże znaczenie, coś w rodzaju odkupienia win. Jego determinacja jest duża, czy jednak mu się uda? sprawdzicie sami :)


Metryczka 

Autor:

Przemysław Wilczyński

 Gatunek: Horror

Wydawnictwo: Akurat

Przeczytane: 2021

Ocena: 10/10

Liczba stron: 448

Okładka : miękka z zakładkami 

 ~~

Gorąco polecam !


A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

https://muza.com.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej ciekawych pozycji, nowości i bestselerów. 

 #wydawnictwomuza  #czytam #mojaniedziela #terazczytam #książki #lovebooks #kochamksiazki #ksiazkoholik
#20latciszy #DwadzieściaLatCiszy i #PrzemysławWilczyński #wydawncistwoakurat

 #wydawnictwomuza

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz