środa, 5 maja 2021

Pozwól, że ci opowiem... bajki, które nauczyły mnie, jak żyć Jorge Bucay Wydawnictwo Zysk i Spółka

 

Pozwól, że ci opowiem... bajki, które nauczyły mnie, jak żyć

Jorge Bucay

   

Wydawnictwo Zysk i Spółka

 

„Pozwól, że Ci opowiem… bajki, które nauczyły mnie, jak żyć” to zbiór anegdot, bajek i historii, które powstały po to, aby pomagać...

Stworzył je Jorge Bucay – pochodzący z Argentyny pisarz i psychoterapeuta, który uznał, że problemy swoich pacjentów najlepiej zobrazuje za pomocą właśnie bajki lub histerii, która lepiej, łatwiej i trafniej wyjaśni sytuacje w jakiej pacjent się znajduje. 

W naszej książce poznajemy Demiana - chłopaka, który uczęszcza na terapię i jest odbiorcą owych anegdot. 

Jorge jego terapeuta  stosuje w swojej pracy bajki i historie, które pozwalają chłopakowi zrozumieć problem i popatrzeć na niego z innej perspektywy. 

Osobiście książka, a raczej terapia bardzo mi się spodobała. Wiele poruszonych problemów i pytań znalazłam też w swoim życiu, a co więcej przytaczane historie również mnie pomogły zrozumieć siebie, a problemy po ich głębszej analizie nie były już takie duże.  

Zawarte w książce opowiadania mogą stanowić odrębne zbiory historyjek, ale dzięki połączeniu ich z naszym pacjentem Demianem, tworzy się spójna całość, którą czyta się bardzo przyjemnie i szybko. Historie dają do myślenia, pewnej refleksji i zapadają w pamięć. 

Śmiało mogę napisać, że jest to książka warta przeczytania i zostawienia na półce, bo z pewnością sięgnę po nią znów!



~~~~

Metryczka 

Autor:

Jorge Bucay

Gatunek: poradnik

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2021

Ocena: 10/10

Liczba stron: 228

Okładka : miękka z zakładkami 

 ~~

Gorąco polecam ! 

Książkę znajdziecie tutaj 

https://sklep.zysk.com.pl/pozwol-ze-ci-opowiem-bajki-ktore-nauczyly-mnie-jak-zyc.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

http://www.zysk.com.pl/

Któremu bardzo dziękuje za egzemplarz książki i cudowną współpracę.  

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz