czwartek, 2 września 2021

Granice zła Scarlett Cole Cykl: Second Circle Tattoos (tom 4)


Granice zła

Scarlett Cole 

Cykl: Second Circle Tattoos (tom 4)

@wydawnictwomuza


 Lubicie tatuaże?

Może sami je macie lub skrycie o nich marzycie?

Ja wyznam szczerze, że uwielbiam je oglądać na ciele kogoś innego, są dla mnie tajemnicze, zagadkowe i bardzo pociągające. Tatuaż może być symbolem, pamiątką, hołdem a nawet tajemnicą. 

Nic dziwnego, że nasza bohaterka Lia tak kocha swoją prace tatuażysty, która jest jej całym życiem. Na przekór ojcu, który walczy o społeczne poparcie w wyborach postanawia nie zrezygnować ze swojej pasji. 

Czy wyjdzie jej to na dobre?

Gdy naszej bohaterce psuje się samochód, jak rycerz tylko , że na motorze pojawia się seksowny i bardzo dobrze zbudowany mężczyzna. Reid jest mechanikiem, który szybko uwolni kobietę z problemu, ale nie tak szybko uwolni ją od siebie!

Między bohaterami zaczyna iskrzyć i robi się gorąco. 

Choć kobieta nie chce teraz myśleć o związkach, znajomość nabiera rozpędu i chcąc zniechęcać wszystko toczy się samo :)

Historia bardzo mi się spodobała, bo jest taka życiowa, nie ubarwiona i skoloryzowana. Między parą pojawiają się fajne i ciekawa relacje, a całe tło opowieści dodaje jej dopełnienia. 

Autorka Scarlett Cole bardzo trafnie kreuje bohaterów, tworzy ciekawe tło opowieści i pisze dobre dialogi. Całość bardzo dobrze się czyta. Choć nie znam wcześniejszych części, ta z pewnością zachęciła mnie do ich przeczytania:)

Gdy otrzymałam książkę jej tytuł sugerował mi nieco inną historię, bardziej brutalną i ... złą. Nie jestem jednak rozczarowana, wręcz przeciwnie. 


Gorąco polecam


~~~

Metryczka 

Autor:

Scarlett Cole 

 Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Muza

Przeczytane: 2021

Ocena: 9/10

Liczba stron: 320

Okładka : miękka  

 ~~

Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  

https://muza.com.pl/grzeszne-ksiazki/3994-granice-zla-9788328717732.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

https://muza.com.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej ciekawych pozycji, nowości i bestselerów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz