piątek, 12 listopada 2021

Jak ograniczać napady złości u swojego dziecka Naumburg Carla

Jak ograniczać napady złości u swojego dziecka

Naumburg Carla

Jak ograniczyć napady zlości u swojego dziecka

 Jestem matką dwójki dzieci i mogę powiedzieć jedno - nie ma złotego środka, każde dziecko jest inne, a my staramy się jak możemy... prawda jest jednak taka, że często i my mamy dość, a co dopiero nasze dzieci!

Spójrzmy na świat ich oczyma, chcą przecież tylko zagrać jeszcze raz w grę, a to my bez wyjaśnienia dlaczego nie pozwalamy, te małe istotki nie chcą już jeść zielonego ohydztwa, a to my ich zmuszamy... gdyby to było takie łatwe... niestety nie jest.

Aby relacje między mną a dziećmi były dobre, zarówno ja jak i one musimy wykazać dobre chęci, nie wystarczy jednostronna walka.  

Lubię sięgać po tego typu poradnik,bo zawsze znajdę w nich coś nowego, jakiś sposób , dobre słowa, odrobinę pokrzepienia, że nie jestem sama. Tak jest również  w tym przypadku, w książce znajdziemy fajnie opisane sytuacje oraz mini złote rady - które warto wypróbować, bo co nam szkodzi? 

Podobała mi się lekcja oddychania albo zabawa w badacza. Przykłady te pokazują jak możemy spróbować zmienić złą sytuacje i okiełznać nerwy i emocje. To nie jest łatwe i nie zawsze się udaje, bo każda sytuacja jest inna, ale głowa do góry - macierzyństwo to życie pełne niespodzianek ! 

Bardzo spodobało mi się, że autorka jest matką - nie są to jakieś podręcznikowe puste rady, tylko przykłady z życia - dokładnie opisane, ja czytając poczułam już na wstępie wsparcie, nie tylko ja mam problemy z dziećmi, i czytanie od razu stało się przyjemniejsze.

Książkę z pewnością warto przeczytać i polecam spróbować zastosować te metody i triki we własnym domu :) ciekawa jestem waszych efektów:)


~~~


Metryczka

Autor:

Naumburg Carla

 Gatunek: poradnik

Wydawnictwo: Muza

Przeczytane: 2021

Ocena: 8/10

Liczba stron: 224

Okładka : miękka  

 ~~

Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  

https://muza.com.pl/poradniki/4080-jak-ograniczac-napady-zlosci-u-swojego-dziecka-9788328719057.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

https://muza.com.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej ciekawych pozycji, nowości i bestselerów. 


 

1 komentarz: