piątek, 8 kwietnia 2022

Cały jestem twój Weronika Tomala Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Cały jestem twój  

Weronika Tomala  

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Okładka książki Cały jestem twój Weronika Tomala

 

"Cały jestem twój " to książka, którą z pewnością warto przeczytać. 

Poznamy Lilianę, młodą kobietę, która nie miała łatwego życia, jako albinoska już od pierwszych chwil życia musiała spotkać się z odrzuceniem, niechęcią i samotnością. Nie chciała jej nawet własna matka, wychowywana przez dziadka, po jego śmierci zostaje zupełnie sama... 

jedyne co ma to miłość do koni, dlatego tak ważna staje się dla niej możliwość pracy z końmi.

Tak na jej drodze staje młody niesamowicie przystojny Dorian -spadkobierca rodzinnej fortuny, który również kocha konie. 

Mężczyzna jest zupełnym przeciwieństwem kobiety - przystojny, pewny siebie, bogaty, z piękną kobietą u boku... ma wszystko a jednak ciągnie go do Liliany...

Jak będzie wyglądała relacja tych dwojga i jak wiele niemiłych sytuacji spotka dziewczynę w rodzinie Wilczyńskich, przekonajcie się sami. 

Znajdziecie tu bardzo ciekawą fabułę, która wciąga, postać Liliany daje się lubić i wzbudza w nas troskę i chęć pomocy, niestety dziewczyna musi sama zmierzyć się z własnym życiem. 

Ciekawy pomysł na historię i wplątane intrygi dodają książce iskry, która zachęca tylko do ciągłego czytania :) 

Jak zaczniecie będziecie musieli ja skończyć :)

To moje kolejne spotkanie z Autorką Weroniką Tomala i znów jestem zachwycona jej umiejętnościami. Książkę czyta się bardzo dobrze, wzbudza w nas emocje i empatię. Historia jest ciekawa i "nieoklepana". 

Gorąco polecam

~~~~

Metryczka 

Autor:

Weronika Tomala 

Gatunek literatura obyczajowa

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2022

Ocena: 9/10

Liczba stron: 300

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~

Gorąco polecam ! 

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/caly-jestem-twoj.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

http://www.zysk.com.pl/

Któremu bardzo dziękuje za egzemplarz książki i cudowną współpracę.  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz