środa, 27 kwietnia 2022

Świat według fizyki Jim Al-Khalili Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Świat według fizyki 

Jim Al-Khalili 

  Wydawnictwo: Zysk i S-ka

 Świat według fizyki, to książka, którą polecę każdemu kto chce odrobinę poszerzyć swoją wiedzę zdobyć nowe horyzonty i przypomnieć sobie szkolne lata, gdy Fizyka nie koniecznie była naszym ulubionym przedmiotem. 

Dla mnie książka to idealny moment na odświeżenie mojej wiedzy i z pewnością zdobycie nowej - zaskakujące jak szybko się ją czytało. 

Autor Al-Khalili  w swojej książce stara się nam pokazać fizykę, którą da się zrozumieć, polubić i poznać. Przekazane informacje są opisane w dość łatwy i zwięzły sposób i większość była dla mnie zrozumiała, choć z fizyką nie mam nic wspólnego. 

Bardzo lubię mieć w swojej biblioteczce takie ksiazki, które nie tylko zajmują miejsce, ale niosą ze sobą wiedze i nowe spojrzenie na tematy, które  w podręcznikach szkolnych mogły zostać źle przekazane. Tu z pewnością docenimy starania autora, który chce aby fizyka i nam stała się bardziej oczywista i milsza :) 

~~~~

Metryczka 

Gatunek  nauki ścisłe

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2022

Ocena: 8/10

Liczba stron: 300

Okładka : twarda

 ~~

Gorąco polecam ! 

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/swiat-wedlug-fizyki.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

http://www.zysk.com.pl/

Któremu bardzo dziękuje za egzemplarz książki i cudowną współpracę.  

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz