piątek, 22 lipca 2022

Dziennik włoski. Apulia. Abruzja. Rzym Grzegorz Musiał Wydawnictwo: Zysk i S-ka

 

Dziennik włoski. Apulia. Abruzja. Rzym 

Grzegorz Musiał  

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Okładka książki Dziennik włoski. Apulia. Abruzja. Rzym Grzegorz Musiał 

Włochy są dla mnie szczególnie miłym państwem, gdyż udało mi się je kilka razy odwiedzić w wakacje i szczerze wam powiem zakochałam się w ich klimacie, kulturze, zabytkach i  całym dobytku. 

Dlatego z wielkim zapałem sięgnęłam po książkę  ”Dziennik włoski. Apulia. Abruzja. Rzym” , która powstała po podczas podróży autora Grzegorza Musiał z 2006 roku. W 2021 r. ukazał się już 1 tom Dziennik włoski. Sycylia.

Wspomnienia z podróży krok po kroku opowiadają nam o cudownych włoskich krainach, miasteczkach i zabytkach. Znajdziemy tutaj nie tylko suche fakty, ale też bardzo dużo osobistych przemyśleń, spostrzeżeń a nawet religijnych doznań.  

Całość w bardzo ładnym wydaniu będzie dla każdego fana Włoskich terenów wyjątkowa pozycja, a tym bardziej polecam dla osób, które nie znają włoskich rejonów, bo je naprawdę warto poznać.

~~~

Metryczka 

Autor:

Grzegorz Musiał 

 Gatunek: podróże

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2022

Ocena: 8/10

Liczba stron:304

Okładka :miękka ze skrzydełkami

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/dziennik-wloski-apulia-abruzja-rzym.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 https://sklep.zysk.com.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej nowości, ciekawych pozycji i niezapomnianych bestselerów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz