poniedziałek, 18 lipca 2022

Grzesznik nawrócony Julia Quinn Wydawnictwo: Zysk i S-ka Cykl: Bridgertonowie (tom 6)

 

Grzesznik nawrócony

  Julia Quinn  

Wydawnictwo: Zysk i S-ka  

Cykl: Bridgertonowie (tom 6)

Okładka książki Grzesznik nawrócony Julia Quinn

Grzesznik nawrócony

to szósta część gorącego cyklu

Bridgertonowie, który już jest hitem! 

A wszystko za sprawą serialu na Netflixie, który oczywiście jest na podstawie książki - i z pewnością wiele osób tak jak ja, chcę najpierw przeczytać książkę potem obejrzeć serial :) 

Dlatego Książka jest rozchwytywana i od razu Wam powiem nie zawiedziecie się - Ten Historyczny Romans jest bardzo wciągający i porwie was w dawne Londyńskie życie, nim zdołacie się obejrzeć...

 Dodam, że to czwarty tom serii, która składa się z 9 części.

 
 W tej części poznajemy losy Michaela i Francesca. 
Dziewczyna po dwóch latach bardzo udanego małżeństwa zostaje wdową, jej świat runie do czasu gdy zrozumie, że pragnie dziecka, ale żeby mieć dziecko trzeba znaleźć męża. Musi więc porzucić żałobę i wyruszyć na bale.
 
Michael osławiony hulaka, w chwili gdy poznaje Francesce, zakochuje się bez pamięci, problem w tym, że ona właśnie wychodzi za mąż za jego najlepszego przyjaciela i kuzyna. Tak Michael zostaje skazany na koszmarne tortury bycia przyjacielem młodej pary. 
Gdy jednak mąż Franceski umiera, jest jeszcze gorzej bo jak pocieszyć ukochaną ?
Jak potoczą się losy tych dwojga i jak wiele się wydarzy aby zrozumieli, że są nie tylko przyjaciółmi?
Bardzo emocjonalna i poruszająca historia chyba najbardziej mnie uwiodła, gdyż bardzo dopingowałam Frannie aby znów się zakochała. 
Ja jestem zakochana w całej serii i każda kolejna książka jest dla mnie tylko cudownym prezentem!

Gorąco polecam ! Dla mnie super!

~~~

Metryczka 

Autor:

Julia Quinn

 Gatunek: Romans Historyczny

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2022

Ocena: 10/10

Liczba stron:460

Okładka :miękka ze skrzydełkami

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/grzesznik-nawrocony-bridgertonowie.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 https://sklep.zysk.com.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej nowości, ciekawych pozycji i niezapomnianych bestselerów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz