poniedziałek, 19 grudnia 2022

Rubik. Fascynująca historia najbardziej znanej łamigłówki świata.

Rubik. Fascynująca historia najbardziej znanej łamigłówki świata. 

Ernö Rubik  

Wydawnictwo: Muza

 Czym jest Kostka Rubika wie chyba każdy, bez problemu gdy usłyszymy jej nazwę przed oczami staje nam kolorowa kostka złożona z mniejszych kostek. Nie wiem jak wy ale ja próbowałam kilka razy ją ułożyć. Niestety nigdy mi się to nie udało. Nie byłam w stanie tak obrócić kostek aby wszystkie ściany były idealnie w jednym kolorze, często brakowało mi nie wiele... ale nigdy nie udało się w całości. Dlatego z ciekawością sięgnęłam po książkę, która opowiada właśnie o tej ciekawej i bardzo popularnej grze jaką jest kostka rubika. W publikacji znajdziemy również informacje na temat autora kostki i jej powstania. Nie każdy wie jakie miała początki i skąd się wzięła ta nie niewielka zabawka dająca tyle rozrywki. 

Sama książka stanowi ciekawy i oryginalny zbiór wiedzy na temat tej logicznej łamigłówki. Publikacje czyta się szybko a zawarte informacje są ciekawe i warte poznania. Polecam

~~~

Metryczka

Autor:

Ernö Rubik 

 Gatunek: biografia

Wydawnictwo: Muza

Przeczytane: 2022

Ocena: 8/10

Liczba stron: 222

Okładka : miękka  

 ~~

Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  


A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

https://muza.com.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej ciekawych pozycji, nowości i bestselerów. 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz