wtorek, 2 stycznia 2024

Atlas pająków Przemysław Malgrab Wydawnictwo: Wydawnictwo SBM

 

Atlas pająków 

Przemysław Malgrab 

Wydawnictwo: Wydawnictwo SBM

Okładka książki Atlas pająków Przemysław Malgrab

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa SBM, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej.

Nie wiem jak wy ale ja od zawsze bałam się pająków nawet tych malutkich chudziutkich, które kryją się w zakamarkach naszych mieszkań. Dużo zmieniło się gdy zostałam mamą i to ja musiałam pokazywać dzieciom, że nie ma czego się bać gdy zza łóżka pojawił się mały pająk. Dlatego teraz ze spokojem oraz dużym zaciekawieniem mogłam sięgnąć po Atlas pająków Przemysława Malgrab, który został przepięknie wydany przez wydawnictwo SBM. W atlasie tym znajdziemy wszystko na temat najbardziej znanego pająka hodowlanego czyli ptasznika dowiemy się wszystkiego na temat jego budowy , warunków hodowlanych chorób oraz rozmnażania. Znajdziemy tutaj również informacje na temat zasad bezpieczeństwa i sytuacjach kryzysowych czyli co robić gdy nas ukąsi. Warto zaznaczyć że wszystkie pająki nie tylko ptaszniki są jadowite. Ponadto w atlasie zostało omówione 100 gatunków hodowlanych pająków wraz ze zdjęciami i najważniejszymi informacjami. Takie właśnie ciekawostki oraz wiele innych informacji znajdziecie w atlasie. Z pewnością jest to bardzo przydatne i ciekawe kompendium wiedzy na temat pająków jeżeli te zwierzątka choć trochę was fascynują to książka z pewnością jest dla was a może macie kogoś kto uwielbia je więc wiecie już jaki prezent możecie mu podarować.

~~~

Metryczka 

Autor:

Przemysław Malgrab

 Gatunek: nauki przyrodnicze

Wydawnictwo:

Wydawnictwo SBM

Przeczytane: 2023

Ocena:10/10

Liczba stron:192

Okładka : twarda

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

https://www.wydawnictwosbm.pl/ksiazka/atlas-pajakow/

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

Wydawnictwo SBM

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz