piątek, 29 grudnia 2023

To tylko układ Natalia Wiktor Wydawnictwo: Akurat

 

To tylko układ  

Natalia Wiktor 

Wydawnictwo: Akurat

Okładka książki To tylko układ Natalia Wiktor

 Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Muza, któremu serdecznie dziękuję za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej. 

To tylko układ jest debiutem i z pewnością zasługuje na uwagę, bo jest naprawdę dobrym debiutem!  O mafijnych romansach czytałam już dużo, a i tak książka mnie nie nudziła a wręcz podobała mi się fabuła i była dla mnie świeża i ciekawa. 

Poznamy młodą i bogatą Kylie, która ma przejąc po ojcu sieć hoteli z kasynami. Dziewczyna ma ciągle nowe pomysły i chce pracować, a nie tylko cieszyć się kasą. Podoba mi się jej zachowanie i polubiłam ją co zawsze jest dla mnie dużym plusem.  Dziewczyna ma za tydzień wyjść za mąż, ale czuje że coś w relacjach z chłopakiem jest nie tak. Gdy zobaczy go w kasynie z inną będzie wiedzieć już co :) 

Ale to nie jej przyszły maż i jego zdrada najbardziej rozwścieczy dziewczynę. Będzie tam ktoś jeszcze, kto najpierw zahipnotyzuje ją spojrzeniem a potem śmiertelnie obrazi. Czy już nie jesteście ciekawi kto to jest?

Co zrobi Kylie z chłopakiem i swoim ślubem, oraz tajemniczym nieznajomym?

Czy dziewczyna będzie w stanie podołać roli bizneswomen.

Podoba mi się że nasza bohaterka Kylie to mocna i pewna siebie osobowość która nie musi być od nikogo zależna. Historie czyta się z dużym zaciekawieniem a bardzo fajnie wykreowani bohaterowie budzą naszą sympatię. Historia mi się podobała i oczywiście sięgnę po następne książki Natalii




 

~~~

Metryczka 

Autor:

Natalia Wiktor

 Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Muza

Przeczytane: 2023

Ocena: 9/10

Liczba stron: 352

Okładka : miękka  

 ~~

Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  

https://muza.com.pl/pl/products/to-tylko-uklad-9840.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

https://muza.com.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej ciekawych pozycji, nowości i bestselerów.

 

#chwyćmnie @grzeszneksiazki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz