czwartek, 11 kwietnia 2024

Projekt 21:09 Mark H. Parsons Wydawnictwo: Endorfina


Projekt 21:09 

Mark H. Parsons 

Wydawnictwo: Endorfina

Okładka książki Projekt 21:09 Mark H. Parsons


Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Endorfina, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej. 

Lubicie zdjęcia? Fotografię ? Ja uwielbiam to dla mnie takie zatrzymanie chwili na zawsze. Czas nieubłaganie pędzi a nam umykają momenty, dzięki zdjęciom jestem w stanie zatrzymać na zawsze uśmiech dziecka, spojrzenie pełne miłości czy niezapomniane widoki. 

 Jamison nie tylko lubi robić zdjęcia, bo robi to również bardzo profesjonalnie i dobrze. Chłopak mimo upływu 2 lat nadal nie może pogodzić się ze śmiercią matki. Jego mama nie była tylko jego rodzicielką, ale i bratnią duszą, jedyną która rozumiała jego świat pełen kolorów i barw. Chłopak choruje na chorobą, która nie jest groźną, a polega na postrzeganiu rzeczy na podstawie barw, które nadaje im mózg. Jego mama też miała ta przypadłość, dlatego ich więź była wyjątkowa, a teraz już jej nie ma. Jego siostra i tata radzą sobie na swój sposób, on zatapia się w świecie fotografii i tworzy projekt 21:09 - dokładna godzina śmierci jego matki.  

 Czy jego projekt to tylko zdjęcia i sposób na zatrzymanie chwili, czy uda mu się zachować pamięć na zawsze? 

 Czy można zatrzymać czas dzięki zdjęciom? 

 Chłopak jest bardzo wyobcowany i zamknięty  w swoim świecie, czy upływ czasu pozwoli mu zacząć żyć znów pełnią życia i pogodzić się ze stratą? Czy w ogóle można się pogodzić ze stratą matki....

 Książka to nie tylko opowieść o stracie bliskiej osoby i próbie ukojenia bólu i tęsknoty, to prawdziwa emocjonalna podróż nakierowana na docenienie każdej chwili i każdego dnia. Dla mnie była to niesamowita przygoda pełna emocji i trudnych chwil, które przeżywałam razem z bohaterem.  

 Uwielbiam takie książki które oczarują mnie fabułą, dadzą polubić bohaterów i pobudzą we mnie tyle skrajnych emocji, że z pewnością nie zapomnę o niej szybko...

 Polecam wam gorąco

 

~~~

Metryczka 

Autor:

Mark H. Parsons

 Gatunek: literatura obyczajowa

Wydawnictwo:  Endorfina

Przeczytane: 2024

Ocena:10/10

Liczba stron: 456

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~


Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  

https://www.wydawnictwoendorfina.pl/nasi-autorzy/471731166/projekt-2109

 A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

https://www.wydawnictwoendorfina.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej ciekawych pozycji, nowości i bestselerów. 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz