czwartek, 6 września 2018

Sklep BoboMam idealne miejsce dla każdej kobiety w ciąży

To już 35 tydzień i nasze przygotowania zmierzają powoli do końca. Wyprawka prawie gotowa więc spokojnie mogłam pomyśleć o sobie i rzeczach, które będą potrzebne mi.

Tak właśnie trafiłam na stronę

BoboMam

czyli do sklepu z odzieżą dziecięcą i ciążową. 

Na stronie internetowej sklepu https://bobomam.pl/ 

znajdziemy wszystko co będzie nam potrzebne  w tym wyjątkowym okresie. 

 

Już do szpitala w naszej torbie oraz potem konieczna będzie koszula nocna przystosowana do karmienia niemowlaka.

Taka koszula musi spełniać kilka ważnych wymogów:

  • przede wszystkim musi być wygodna,

  • pozwalać na wygodne karmienie, bez konieczności rozpinania i ściągania,

  • odpowiednio duża- nasz brzuszek jeszcze będzie chwile duży,

  • bawełniana - jakość materiału jest bardzo ważna - musimy się czuć wygodnie i przewiewnie

  • najlepiej z krótkim rękawkiem ( nie długim i nie na szeleczkach)- odpowiednia na każda porę roku i do szpitala,

  • z ładnym i stonowanym wzorem.

Te wszystkie cechy znalazłam właśnie w koszuli którą oferuje sklep  BoboMam 

https://bobomam.pl/koszula-nocna-do-karmienia



Moja koszula jest po prostu idealna! Bardzo wygodna, miła w dotyku, przewiewna i odpowiednio duża, nie krępuje moich ruchów nawet z brzuszkiem.
Bardzo podoba mi się jej krój i wycięcie na piersi, które pozwala na dyskretne, wygodne i bezproblemowe karmienie. 


Nie miałam takiej koszuli przy Emilce tylko zwykłą rozpinaną na guziki i karmienie zwłaszcza nocą było bardzo męczące- odpinanie i zapinanie w półśnie zajmuje dużo czasu...
Również w szpitalu zwykłą koszula nie spisała się dobrze, rozpięcie guzików często powodowało odkrycie drugiej piersi lub problem z zapięciem, gdy trzymałam małą do odbicia.
 

Teraz nie będzie takiego problemu bo idealny krój i bardzo mądre wycięcie rozwiązuje wszystkie problemy. 

Ciesze się, że znalazłam ten sklep i tą idealną koszulę od polskiego producenta - co też jest bardzo ważne - a wszystko to w rozsądnej cenie. 

Powiem wam jeszcze, że w sklepie oprócz super ciuchów dla was i niemowlaków będziecie mieć przyjemność poznać bardzo miłą panią, która pomoże wam wybrać odpowiednie ciuchy dla siebie oraz odpowie na wszystkie pytania. 

Gorąco Wam polecam i zachęcam do zerknięcia na stronę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz