środa, 11 maja 2022

Śpij, dziecinko, śpij Jolanta Bartoś Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Śpij, dziecinko, śpij  

Jolanta Bartoś  

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

 

 Autorkę Jolantę Bartoś miałam okazję już poznać i zawsze jej książki były dla mnie niesamowitym przeżyciem, dlatego gdy zobaczyłam zapowiedz tej - wiedziałam, że muszę ją przeczytać....

Od razu powiem, że się nie zawiodłam!  To bardzo dobrze napisany horror, w którym znajdziemy ciekawą fabułę, mocne sceny, dużo akcji i niepewności, a przede wszystkim dawkę strachu...

Czy wierzycie w duchy, zjawy, nadprzyrodzone siły?

W powieści "Śpij, dziecinko, śpij"będziemy mieli okazję się z nimi zmierzyć... 

Natalia Rogowska,to młoda mężatka, która będąc w 8 miesiącu ciąży wprowadza się do nowego mieszkania w starej kamienicy. Od zawsze marzyła właśnie o takim mieszkaniu, które teraz skończyła remontować i wyglądało rewelacyjnie. Wszystko było idealnie, do czasu wprowadzenia się do mieszania... 

Kobieta zaczęła słyszeć płacz dziecka, bardzo wyczerpanego i rozpaczliwie błagającego o pomoc... gdy o tym czytałam już serce mi drżało, a to dopiero początek. Z każdym dniem pojawiają się nowe zjawiska, dychy, omamy... czy to tylko złudzenie? Czy kobieta staje się wariatką?

a może to te mieszkanie?

Pojawia się wiele zagadek, tajemnic sprzed lat i niewyjaśnianych sytuacji.

W nowo urządzonym gabinecie pojawia się widmo prawdziwej wiedźmy, która sprawia, że do teraz mam ciarki na plecach, opisy , że ciężarna kobieta czuje ciągle czyjś wzrok lub oddech na szyi były tak realne, że sama miałam takie wrażenie i musiałam się rozglądać za siebie.... 

Co odkryje Natalia i na kogo będzie mogła liczyć? W obliczu tajemnicy nie wszystko będzie takie jak się wydaje...

Koniecznie przeczytajcie jeśli lubicie mocne uderzenie a z pewnością poczujecie ciarki i dreszczyk emocji. Czytając tę książkę zaleje was fala uczuć, tych matczynych też... 

Bardzo serdecznie dziękuję Autorce i wydawnictwu za możliwość przeczytania i egzemplarz książki.


Metryczka 

Autor:

Jolanta Bartoś 

 Gatunek  Horror

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2022

Ocena:10/10

Liczba stron: 320

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~

Gorąco polecam ! 

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/spij-dziecinko-spij.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

http://www.zysk.com.pl/

Któremu bardzo dziękuje za egzemplarz książki i cudowną współpracę.  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz