wtorek, 6 września 2022

Bullet Train. Zabójczy pociąg Isaka Kotaro Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Bullet Train. Zabójczy pociąg  

Isaka Kotaro 

  Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Okładka książki Bullet Train. Zabójczy pociąg Isaka Kotaro

Czy w jednym pociągu może zdążyć się aż tak dużo podczas jednego kursu  Shinkansen Hayate, który jedzie z Tokio do Morioki.

Po raz pierwszy sięgnęłam po japońską literaturę i do tego jeszcze kryminał.

I muszę wam powiedzieć, że podobało mi się! 

Z tą historią nie będziecie się nudzić, tutaj dzieje się tak dużo, że trzeba czytać uważnie, aby złapać każdy sens i logikę (albo jej brak).

W jednym pociągu zupełnie przypadkiem  spotyka się "śmietanka" złych ludzi - płatni zabójcy, synowie gangsterów, niebezpieczni ludzie wykonujący płatne zlecenia.

Połączy ich jeden pociąg i kilka odrębnych historii. 

Muszę powiedzieć, że znajdziemy tu nie tylko ciekawą historię i jej wątki, ale też wyjątkowych bohaterów, którzy pokazani są nie tylko od strasznej strony ale też komicznej, że ciężko uwierzyć - Że duet Mandaryna i Cytryna to najlepsi płatni zabójcy. 

Wszystko  w książce jest nowe i potrzebowałam chwili aby wejść z nimi do pociągu, ale jak już ruszyłam to była to niesamowita jazda bez trzymanki. 

Mimo, że to kryminał i spotkamy do drodze trupy, przeczytamy też scenki, które mimo swoje powagi są tak komiczne że aż nierealne :) Poznamy też brutalny i okrutny świat, bez uczuć i złudzeń.

Całość ma z pewnością wyjątkowy charakter i już wiem że sięgnę po kolejne tego gatunki dzieła bo naprawdę warto w nich się zanurzyć. 

Wspomnę jeszcze o najbardziej według mnie przerażającym bohaterze - Książe - gimnazjalista z nieprzeciętną inteligencja i umiejętnością kierowania ludźmi, ich uczuciami, działaniem a nawet myśleniem. Bardzo spostrzegawczy, a zarazem niewyobrażalnie pusty i zły - aż ciarki mnie przechodziły gdy poznawałam go bliżej. Ciężko pojąć jak wiele zła, znieczulenia i zupełnego braku empatii  może zmieścić się w jednym człowieku. 

Z pewnością trudno się oderwać, a jest co czytać bo książka ma ponad 450 stron.

~~~

Metryczka 

Autor:

Isaka Kotaro

Gatunek: kryminał, thriller

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2022

Ocena: 10/10

Liczba stron:450

Okładka : miękka z zakładkami 

 ~~ 

Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  

 https://sklep.zysk.com.pl/bullet-train-zabojczy-pociag.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

http://www.zysk.com.pl/

Któremu bardzo dziękuje za egzemplarz książki i cudowną współpracę.  



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz