czwartek, 1 września 2022

Wampiry nie starzeją się nigdy. Opowiadania na ząb Samira Ahmed, Dhonielle Clayton , Tessa Gratton, Heidi Heilig, Mark Oshiro, Julie Murphy, Rebecca Roanhorse, Laura Ruby, Victoria Schwab, Kayla Whaley

 

Pięknie wydana antologia opowiadań o wampirach. Jak sam tytuł mówi - Opowiadania na ząb - które znajdziemy w książce są idealne na chwile relaksu przy ulubionych opowiadaniach grozy.  

Czy wierzycie w wampiry? Czy temat krwi, zmarłych i nadprzyrodzonych mocy budzi  w was dreszczyk emocji?

Ja lubię czasem poczuć takie emocje, dlatego z przyjemnością sięgnęłam po nowe wydanie opowiadań o Wampirach od Wydawnictwa Zysk. 

Antologia zawiera 11 opowiań i jak zazwyczaj w takich połączeniach, jedno opowiadanie jest lepsze drugie wypada troszke gożej ale całosć stanowi fajne połaczenie, które dla wielbicieli takich mrocznych tematów bedzie idealne! 

Jest to pierwsze moje spotkanie z antologią opowiadań właśnie o wampirach dlatego ciesze się, że mogłam ją przeczytać.

Jeśli lubicie opowiadania z dreszczykiem o tych krwiopijnych bestiach koniecznie sięgnijcie po to wydanie, w którym znajdziemy wielu autorów i ich opowiadania. 

~~~

Metryczka 

Gatunek: literatura grozy

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2022

Ocena: 10/10

Liczba stron:336

Okładka : miękka z zakładkami 

 ~~ 

Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/wampiry-nie-starzeja-sie-nigdy.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

http://www.zysk.com.pl/

Któremu bardzo dziękuje za egzemplarz książki i cudowną współpracę.  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz