wtorek, 24 stycznia 2023

Zaufaj mi Sophia Henderson Wydawnictwo: Akurat

 

Zaufaj mi  

Sophia Henderson  

Wydawnictwo: Akurat

Gdy książka trafiła w moje ręce wiedziałam, że szybko zabiorę się do czytania, bo już sama okładka zachęca, aby spędzić z nią noc :)

Zaufaj mi to miłosna historia w której zderzą się dwa światy - Meghan - to studentka bez grosza i z bardzo nieciekawą przeszłością. 

Ethan to miliarder, którego zna i podziwia cały świat. 

Czy tych dwoje coś połączy?

Gdy ich relacja powoli i w bardzo romantyczny sposób nabiera miłosnych kolorów muszą pojawić się problemy. 

Nie będzie to jedynie zgraja fotoreporterów czyhających na dziewczynę.

Czy tych dwoje będzie potrafiło mimo swoich leków i demonów przeszłości - Zaufać sobie i dać szanse? 

Fabuła książki jest bardzo przyjemna i lekka, czyta się z dużą przyjemnością i szybkością. Lubie takie książki na wieczór, gdy nie wymaga się ode mnie za wiele, a świat bohaterów wciąga mnie w swoje realia.
Polecam !

~~~

Metryczka

Autor:

Sophia Henderson 

 Gatunek: romans

Wydawnictwo: Muza

Przeczytane: 2023

Ocena: 8/10

Liczba stron: 320

Okładka : miękka  

 ~~

Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  

https://muza.com.pl/pl/products/zaufaj-mi-9496.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

https://muza.com.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej ciekawych pozycji, nowości i bestselerów. 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz