czwartek, 15 listopada 2018

Mar&Wis - zabawki na każdą okazję!


Nasze dzieciaki tak szybko rosną, Emilka niedawno skończyła 2 lata, a ja pamiętam jeszcze jak kopała mnie w brzuszku.

Przez te dwa lata tak dużo się zmieniło, z bezbronnej kruszynki zmieniła się w biegającą śmiejąca się dziewczynkę, której buźka się nie zamyka :)


Przed urodzinami dużo czasu szukałam dla niej fajnego prezentu i tak trafiłam na super sklep który chce wam przedstawić

Mar&Wis - zabawki

dzięki stronie na fb oraz witrynie

http://sklep-marwis.pl/

daje nam możliwość znalezienia odpowiednich zabawek dla naszych dzieci na urodziny, prezent, pod choinkę lub każdą inną okazję.

Ja znalazłam tam w świetnej cenie Domek Maszy z akcesoriami. http://sklep-marwis.pl/?product=domek-maszy-simba


Emilka jest wielką fanką Maszy i mamy już kilka takich laleczek, a nawet balon - ale domek to istna rewelacja!

 

W zestawie mamy super rozkładany domek, z otwierającymi się drzwiami i oknami oraz pieskiem, misiem, lalką i zabawkami Maszy jak również z mebelkami, które układamy w pokoju Maszy po rozłożeniu domku. Oczywiście w środku znajdziemy też postać Maszy :)

 

Wszystko bardzo fajnie można rozłożyć, a po zabawie złożyć- tworząc malutki domek, który chowa w sobie wszytskie elementy. Dzięki temu nie zajmuje dużo miejsca, a małe elementy sie nie zgubią.

 

 

W zestawie były jeszcze klocki Maszy - ale te elementy zostały tymczasowo schowane :)  tak na wszelki wypadek ...

Domek daje nam dużo zabawy i frajdy, a ja uwielbiam patrzeć jak Emilka bawi się laleczką, a w jej oczach widać tyle radości. 

 

Bardzo ciesze się z zakupu domku bo dzięki bardzo dobrej jakości wykonania i trwałym elementom domek będzie nam służył bardzo długo, a zabawa w nim jest bardzo kreatywna dla Emilki, rozwija jej fantazje i wyobraźnie oraz umiejętność samodzielnej zabawy - co również jest bardzo ważne!


Niedługo mamy mikołajki i pewnie już szukacie prezentów dla swoich pociech zachęcam do zerknięcia na strunę
Mar&Wis - zabawki
gdzie znajdziecie mnóstwo zabawek w świetnej cenie. Ponadto możecie liczyć na miłą i bardzo profesjonalną obsługę i szybką realizację.
Polecam :)


2 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo fajne zabawki jestem przekonany, że większość dzieci będzie z nich zadowolona. Ja również jestem zdania, że świetną zabawką jest mówiący robot https://modino.pl/super-cod-mowiacy-robot-edukacyjny-celementoni-50640 który również jest zabawką edukacyjną.

    OdpowiedzUsuń