środa, 14 listopada 2018

SwiatSnow.pl - Człowiek wyspany to człowiek szczęśliwy - konkurs


Człowiek bez snu nie jest w stanie funkcjonować, a co dopiero być szczęśliwym!

Dlatego jako matka miesięcznego synka - który w nocy średnio co 2, 3 godziny woła o karmienie, które trwa od 15 do 30 minut oraz matka 2 letniej Emilki, która czasem przebudzi się również w nocy ( a to na piciu, a to ją Maksiu rozbudzi, a to się coś przyśni....) rano najczęściej jestem równie mocno zmęczona jak wieczorem :)

Dlatego postanowiłam coś z tym zrobić!


Skoro mój sen ma ograniczony limit czasowy musi być bardzo wydajny i w krótkim czasie pozwolić mojemu organizmowi się zregenerować, odpocząć i nabrać sił na kolejny dzień.


Aby tak było postanowiłam zmienić kilka rzeczy - nie tylko wietrze częściej mieszkanie, dbam aby temperatura w sypialni była odpowiednia jak również zawieszam pojemniki z wodą na grzejnikach, aby powietrze nie było za suche... przede wszystkim zmieniłam prześcieradło, pościel oraz poduszki.


Teraz sen przychodzi szybko, a ja jestem bardziej wypoczęta zrelaksowana i odprężona. Uwielbiam nową podusie i moment, gdy mogę się w niej już zanurzyć i zamknąć oczy....

Zmian tych dokonałam dzięki stronie http://www.swiatsnow.pl


na której znajdziecie wszystko co potrzebne jest do dobrego snu.


Piękne pościele, prześcieradła, koce, narzuty, kołdry i poduszki oraz wiele więcej zachwyci was wyglądem, jakością i przede wszystkim ceną!

Moje nowe prześcieradło frotte z gumką jest rewelacyjne! W pięknym, mocnym i wyraźnym kolorze bardzo przyjemne w dotyku i grube idealnie rozprowadza się po materacu i tworzy wymarzone miejsce do spania. Mocna gumka daje gwarancje jego przymocowania, a dzięki temu się nie zsuwa i zwija.

Co bardzo ważne prześcieradła od

SwiatSnow.pl

są bardzo dobrej jakości, gdyż jest to produkt własny firmy, wykonany w Polsce, z najwyższej klasy materiałów - 71%bawełna 29%poliester.

Idealnie sprawdza się podczas snu jak również w praniu - nie puszcza koloru i nie płowieje.

Ponadto prześcieradła na stronie znajdziemy w wielu kolorach i rozmiarach, a nawet istnieje możliwości zamówienia w rozmiarze nie standardowym!

Oprócz prześcieradeł w bardzo korzystnych cenach na stronie od razu możemy zamówić piękną pościel, kołdrę, poduszkę, narzutę i wiele więcej.

Ja potrzebowałam jeszcze poduszek. Duży wybór i konkurencyjne ceny pozwoliły mi na nabycie dwóch nowych idealnym poduszek dla mnie i męża. Teraz zasypianie to sama przyjemność.

Moja nowa poduszka posiada zaawansowaną technologię antybakteryjną dlatego oprócz wygody zapewnia mi zdrowy i bezpieczny sen, a ja nie obawiam się położyć na niej nawet najmłodsze dzieciątko.

Wygodna podusia to też gwarancja udanej zabawy - zwłaszcza dla Emilki :)


Na stronie znajdziemy również pościele i prześcieradła dla dzieci, więc robiąc jedne zakupy możemy znaleźć wszystko w jednym miejscu i cieszyć się dobrą jakością i super ceną oraz szybką dostawą do domu.

Jeśli więc wasz sen nie jest tak efektywny jak byście chcieli polecam Wam wymianę kilku elementów w sypialni i od razu poczujecie różnicę.

Człowiek wyspany to człowiek szczęśliwy !

  A teraz niespodzianka !

Bawimy się z

SwiatSnow.pl

Jakie prześcieradła lubicie najbardziej ?
Bawełniane, frotte z gumką lub bez?

Do wygrania

wybrane przez Ciebie prześcieradło ze strony 

http://www.swiatsnow.pl

Warunki zabawy

1. Konkurs skierowany jest do fanów ( osoby lubiące profil FB ) profilu Kropeczka Moja oraz

SwiatSnow.pl

- sponsora nagrody.

2. Zapoznanie się z treścią regulaminu oraz akceptacja zapisów Regulaminu poprzez umieszczenie  komentarza  z odpowiedzią na pytanie - 

Jakie prześcieradło chcesz wygrać?

 3. Wszyscy lubimy się bawić, dlatego zadbajmy o udostępnienie informacji o konkursie na FB oraz zaprośmy znajomych do wspólnej zabawy. 

Będzie mi niezmiernie miło jeśli zaobserwujesz mój blog i zostawisz po sobie znak komentując - jeśli obserwujesz koniecznie napisz o tym w komentarzu ! 

 Będzie mi niezmiernie miło jeśli zaobserwujesz nas na instagramie @kropeczkamoja - jeśli obserwujesz koniecznie napisz o tym w komentarzu !

Bawimy się do 06.12.2018r godz. 23.59.

  Konkurs ważny przy udziale min. 200 uczestników

Regulamin

 http://kropeczkamoja.blogspot.com/2018/08/regulamin-zabaw.html

Organizator wybiera wygranego.Promocja nie jest w żaden sposób związana,ani sponsorowana ani przeprowadzana przez serwis Facebook . Nagrody nie można wymienić na inne ani na ekwiwalent pieniężny.Facebook nie ponosi również odpowiedzialności za przebieg konkursu. Konkurs nie podlega ,ustawie z dnia 19. 11. 2009 o grach hazardowych (Dz.U.09.201.1540 z póz. Zm.).Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr. 4, poz. 27 z późn. zm). wysyłka tylko na terenie PL. 

Przystąpienie do Konkursu, zgodnie z postanowieniami  Regulaminu, jest równoznaczne z zaakceptowaniem  Regulaminu i jest dobrowolne.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to absolutna prawda i całkowicie się z tym zgadzam. Jeśli człowiek jest wyspany to całkiem inaczej patrzy na świat. Dlatego w moim przypadku wymiana materaca na https://senpo.pl/materace/materace-80x200/ stała się rzeczą priorytetową.

    OdpowiedzUsuń