piątek, 4 listopada 2022

Niekochane Hanna Dikta Wydawnictwo: Zysk i S-ka

 

Niekochane  

Hanna Dikta 

  Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Okładka książki Niekochane Hanna Dikta

 To moje kolejne spotkanie z dziełem Autorki i po raz kolejny jestem mile zaspokojona i poruszona. 

Poznajemy Monikę, która nigdy nie potrafiła dogadać się z matką, gdy jej matka Nina umiera, córka szybko chce pozbyć się śladów przeszłości zwłaszcza po matce. Niestety ze smutkiem musi stwierdzić, ze równeiż jej kontakty z córką Polą nie są idealna, ba nie są nawet dobre...

Gdy odwiedza rodzinny dom matki odnajduje w nim pamiętnik babci - tak wychodzi na jaw, że również babcia i jej matka nie miały dobrych relacji. 

Niekochanie przeszło na nie z pokolenia na pokolenie?

Czy nieszczęśliwe kobiety, potrafią zarazić swoją udręką własne dzieci?

Dziedziczymy po rodzicach geny, kształt nosa lub kolor oczu, a czy charakter i traumy też?

Opowieść pełna bólu i braku miłości, niosąca ze sobą ciężkie przesłanie i naukę. Pokazuje jak relacje rodzinne te niepoprawne potrafią niszczyć życie naszych dzieci. Jak olbrzymi wpływ może mieć relacja matki i córki. 

Książka idealnie skomponowała się z listopadowym miesiącem przemyśleń i refleksji nad życiem, zmarłymi oraz tym jakim rodzicem jestem ja. Naprawdę warta przeczytania.

Gorąco polecam.


~~~

Metryczka 

Autor:

Hanna Dikta 

 Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2022

Ocena: 10/10

Liczba stron:304

Okładka :miękka ze skrzydełkami

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/manufacturer/dikta-hanna/niekochane.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 https://sklep.zysk.com.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej nowości, ciekawych pozycji i niezapomnianych bestselerów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz