wtorek, 14 lutego 2023

Nastolatki na krawędzi. Czego nie wiecie o problemach swoich córek Agnieszka Dąbrowska, Marta Niedźwiedzka , Krystyna Romanowska

 

Nastolatki na krawędzi. Czego nie wiecie o problemach swoich córek Agnieszka DąbrowskaMarta Niedźwiedzka

 Jako matka lubię przysłowie, małe dzieci mały problem duże dzieci duży problem. Z biegiem czasu np. ząbkowanie, które kiedyś doprowadzało mnie do obłędu teraz wydaje się malutką niedogodnością. Im dzieci starsze, tym więcej zagrożeń i niedogodności nas czeka. Najgorszy z pewnością jest okres dojrzewania, pierwszych buntów i stawiania na swoim..

Czy Ty jako rodzic jesteś na to gotowy? 

Ja z pewnością nie :)

Dlatego z dużą ciekawością sięgnęłam po poradnik Nastolatki na krawędzi - w końcu mam dwie córki i ani się obejrzę z dzieci zamienią się w  małe kobiety. 

Bardzo cieszę się, że książka trafiła w moje ręce, bo z pewnością była to wartościowa lektura, która pozwoliła mi szerzej spojrzeć na niektóre tematy. W poradniku znajdziemy 12 rozdziałów, które są rozmową Krystyny Romanowskiej z doktor Agnieszką Dąbrowską i doktor Martą Niedźwiedzką. Tak napisany poradnik - pytanie i odpowiedź, naprawdę świetnie się czyta! Pozwala skupić się na danym temacie i łatwo do niego wrócić.

Znajdziemy tutaj trudne i ciekawe tematy np. dorastanie, burza hormonów, bunt,  depresja, zaburzenia odżywiania, przebodzcowanie i uzależniania. 

Poruszane tematy trochę przerażają bo czasem nie jesteśmy świadomi ich skali i zagrożeń jakie niosą, a wszystko to niedługo może dotyczyć naszych dzieci. Warto przeczytać, aby wiedzieć kiedy reagować, na co być wyczulonym, a kiedy odpuścić i pozwolić dziecku samemu poznać świat. 

Bardzo mądrze i życiowo napisany poradnik, który polecam przeczytać każdemu rodzicowi, nauczycielowi i wychowawcy. 


~~~


Metryczka

Wydawnictwo: Muza

Przeczytane: 2023

Ocena: 8/10

Liczba stron: 352

Okładka : miękka  

 ~~

Gorąco polecam !

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

https://muza.com.pl/

 https://muza.com.pl/pl/products/nastolatki-na-krawedzi-9498.html

gdzie znajdziecie jeszcze więcej ciekawych pozycji, nowości i bestselerów. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz