czwartek, 1 lutego 2024

Klejnoty Dubaju. Almas, Diament pustyni Kinga Jesman Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

 

Klejnoty Dubaju. Almas, Diament pustyni 

Kinga Jesman 

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Okładka książki Klejnoty Dubaju. Almas, Diament pustyni Kinga Jesman

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Skarpa Warszawska, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej.

Z czym kojarzy wam się Dubaj ?

Mi głównie z bogactwem i szejkami ... dlatego z wielki zaciekawieniem sięgnęłam po książkę, której akcja toczy się w Dubaju. Byłam ciekawa co w niej znajdę, a znalazłam cały wachlarz emocji, od strachu, smutku i lęku po zachwyt i szczęście. Książka opowiada o historii Almas - młodej Jemenki, której wraz z rodziną udaje wydostać się z okropnego świata i przyjechać do Dubaju, gdzie mają zaznać szczęścia i spokoju. Jako dziecko Almas żyła w rodzinie w które wyłącznie ojciec czyli mężczyzna ma znaczenie i wszystko może, często bita i zastraszana, dopiero w Dubaju zobaczy co znaczy normalne życie. Ją oraz siostry i matkę przygarnęła pod swój dach ciotka. Niestety matka dziewczyny zaczyna mieć kłopoty finansowe i Almas jako najstarsza z córek zostaje zmuszona do zarabiania. Ma  w tym pomóc kuzynka, która od kilku lat już zarabia na swoją rodzinę. Almas do końca nie wie w co się pakuje i co tak naprawdę będzie musiała robić, by zarobić. Kuzynka oszczędziła jej szczegółów a matka tylko czeka na pieniądze. Pod taką presją, jesteś gotów zgodzić się na wszytko? Zwłaszcza, ze tutaj mężczyzną się nie odmawia. Co będzie czekał na dziewczynę w bogatym pałacu? Czy naprawdę ma tylko dotrzymywać towarzystwa bogatym mężczyznom? 

Już pierwszego dnia spotyka Nasira- ochroniarza i prawą rękę szefowej. Facet zimny jak lód robi na młodej dziewczynie ogromne wrażenie i zbudza się w niej nieznane dotąd uczucia i pragnienia. Czy to ma jakiekolwiek znaczenie w świecie w którym małżeństwa są aranżowane a kobiety nie maja nic do powiedzenia? Czy ktoś wierzy tam jeszcze w miłość? 

Historia Almas jest niesamowicie smutna i przepełniona bólem i tragicznymi wydarzeniami, które nawet ja mocno przeżyła. Zwłaszcza, gdy wyjdzie na jaw jak oszukała ją własna rodzina. Czy takie rzeczy można wybaczyć? Znajdziemy tutaj jednak szczęśliwe zakończenie, które prawie jak z bajki daje nam poczucie że miłość zwycięża. 

„Almas. Diament pustyni” to z pewnością książka przepełniona emocjami. Znajdziemy tutaj piękne kobiety, bogatych mężczyzn, seks za pieniądze i ... miłość :) Mnie losy Almas pochłonęły w całości i nie mogłam się oderwać ciągle chcąc więcej i więcej.  To moje pierwsze spotkanie z dziełem Kingi Jesman ale już wiem, że będę  czekać na kolejne z niecierpliwością. POLECAM!

Polecam

~~~

Metryczka 

Autor:

Kinga Jesman

 Gatunek: literatura obyczajowa

Wydawnictwo:

Skarpa Warszawska

Przeczytane: 2024

Ocena:10/10

Liczba stron:336

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

https://www.skarpawarszawska.pl/shop/literatura-obyczajowa/klejnoty-dubaju-almasx-diament-pustyni.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz