poniedziałek, 12 lutego 2024

Tajemniczy ogród (wyd.2023) Burnett Hodgson, Frances Tajemniczy ogród (wyd.2023)

Tajemniczy ogród (wyd.2023)

 Burnett Hodgson, Frances

 Tajemniczy ogród (wyd.2023)

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Zysk i S-ka, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz do recenzji w ramach współpracy barterowej.

Wydawnictwo Zysk i S-ka po raz kolejny rozpieszcza nas czytelników dostarczając nam niezwykle cenioną klasykę literatury dziecięcej, którą zna chyba każdy. Muszę wam powiedzieć, że to zdecydowanie bajka mojego dzieciństwa. 

 O czym jest ta książka chyba nie muszę pisać.

Historia Mary Lennox już w dzieciństwie chwytała mnie za serce i z radością mogę powiedzieć, że dzieje się to nadal. Czytając książkę mogłam wyruszyć w niesamowitą przygodę z dziewięcioletnią dziewczynką, która ze swoim niełatwym charakterem i tak zdobyła moje serce. Jej upór i ciekawość są zaraźliwe i sami chcemy odkryć tajemniczy ogród i poznać skąd dochodzą dziwne krzyki. Historia ta jest dla mnie niezwykła i ponad czasowa, dlatego posiadanie tak wyjątkowego dzieła we własnej biblioteczce jest da mnie powodem do dumy. Teraz będę mogła przekazać tę niezwykła historię swoim dzieciom. Mam nadzieje, że tajemniczy ogród oczaruje również ich.

Polecam Wam serdecznie.

~~~

Metryczka 

Autor:

 Burnett Hodgson, Frances

 Gatunek: literatura dziecięca

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2024

Ocena: 10/10

Liczba stron: 320

Okładka :twarda

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/tajemniczy-ogrod-wyd-2023.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 https://sklep.zysk.com.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej nowości, ciekawych pozycji i niezapomnianych bestselerów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz