piątek, 29 marca 2024

Jak sprzedać nawiedzony dom Grady Hendrix Wydawnictwo: Zysk i S-ka

 

Jak sprzedać nawiedzony dom  

Grady Hendrix 

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Okładka książki Jak sprzedać nawiedzony dom Grady Hendrix

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Zysk i S-ka, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz do recenzji w ramach współpracy barterowej.

Lubicie się bać? Tak bać bezpiecznie czyli, że sami wyznaczacie granice strachu :)  

Ja czasem mam dzień na takie ksiażki, które wywołują ciarki ... 

Jak sprzedać nawiedzony dom to książka w której znajdziemy ciekawą rodzinną historię z elementami horroru, którymi są właśnie lalki. Może nie dla każdego przerażające, ale dla mnie tak i to bardzo. Już samo wyobrażenie sobie domu pełnego lalek, które na ciebie patrzą... już mam gęsią skórkę...

Zaczyna się ciekawie. Poznajemy Louise, której rodzice giną w wypadku. Dziewczyna postanawia pojechać na pogrzeb i pozałatwiać sprawy spadkowe. Po rodzicach pozostał dom, który nie kojarzy się jej dobrze. Do tego jest jeszcze brat, którego nie chce widzieć. Fabuła powoli się rozkręca i powoli z obyczajówki przechodzi w horror, którego głównym elementem są lalki, dziwne i przerażające.  Mi ten motyw podobał się bo jak wspomniałam akurat lalki mają coś co na mnie działa. Nawet teraz dziwnie patrze na lalki w pokoju córki :)

Oczywiście muszę zwrócić wasza uwagę na okładkę i wydanie w grubej oprawie, które dodaje tej książce mocy i z pewnością stanowi element na tak.


~~~

Metryczka 

Autor:

Grady Hendrix

 Gatunek: horror

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2024

Ocena: 8/10

Liczba stron: 408

Okładka : twarda

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/jak-sprzedac-nawiedzony-dom.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 https://sklep.zysk.com.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej nowości, ciekawych pozycji i niezapomnianych bestselerów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz