sobota, 2 marca 2024

Zajazd pod Szalonym Mnichem Iwona Banach Wydawnictwo: Skarpa Warszawska Cykl: Geriatryczne biuro śledcze (tom 2)

 

Zajazd pod Szalonym Mnichem  

Iwona Banach 

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska 

 Cykl: Geriatryczne biuro śledcze (tom 2)

Okładka książki Zajazd pod Szalonym Mnichem Iwona Banach

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Skarpa Warszawska, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej. 

Czytacie komedie kryminalne? 

Ja sięgałam po ten gatunek po raz pierwszy i spodobał mi się ten klimat. Mamy tutaj kryminał, a wiec znajdziemy morderstwo, śledztwo detektywów i do tego dużo humoru.  Nasze biuro śledcze założyli emerytowani policjanci i emerytowana bufetowa. Razem tworzą wyjątkową ekipę do zadań specjalnych.  

W niewielkim miasteczku w którym mieszkają dochodzi do morderstwa, bardzo tajemniczego i zagadkowego morderstwa. Wszystko dzieje się w Zajedzie pod Szalonym Mnichem. Ofiarą jest córka właścicielki Zajazdu. Nasza ekipa czyli GBŚ -Geriatryczne Biuro Śledcze, zaczyna prowadzić sprawę, która budzi wiele kontrowersji w całym miasteczku... 

Czy uda im się rozwiązać tę zagadkę?

To moje pierwsze spotkanie z autorką i jestem zadowolona z pomysłu na fabułę połączenia kryminału z humorem i fajną kreacją całej zbrodni. Znajdziemy tutaj fajne dialogi i humorystyczne sytuacje. Jeśli jeszcze nie czytaliście takiego połączenia to koniecznie spróbujcie, a ta pozycja jest godna polecenia.

~~~

Metryczka 

Autor:

Wioletta Piasecka

 Gatunek: literatura obyczajowa

Wydawnictwo:

Skarpa Warszawska

Przeczytane: 2024

Ocena:10/10

Liczba stron:304

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~

https://www.skarpawarszawska.pl/shop/kryminal/geriatryczne-biuro-sledcze-zajazd-pod-szalonym-mnichem.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz