piątek, 4 marca 2022

Usłysz mnie Anna Olszewska Wydawnictwo: Zysk i S-ka

 

Usłysz mnie  

Anna Olszewska  

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Okładka książki Usłysz mnie Anna Olszewska

Książka dla  młodzieży, ale polecam ją każdemu kto lubi trudne historie, w tym wypadku dotyczące młodych osób. 

Lidia w wieku 8 lat przeżyła traumę, zginęła jej siostra od postrzału. Lidka była świadkiem zdarzenia, które pozbawiło ją słuchu. 

Dziewczyna ma już 18 lat i stara się żyć w swoim cichym świecie, w którym nie ma już ukochanej siostry. Rzeczywistość nie jest jednak łatwa, cała rodzina nie potrafi już normalnie funkcjonować, a ona ma tylko swój szkicownik i listy, które ostatnio pisze do zmarłej siostry. 

Filip to muzyk, który przez złe zachowanie jest zmuszony po raz kolejny zmienić szkołę, tak trafia do szkoły integracyjnej, w której uczy się również Lidka, ich spotkanie zmieni smutne życia bohaterów, choć wcale nie będą się tego spodziewać. 

Jak głucha dziewczyna porozumie się z muzykiem, który zatraca się w gitarze?

Czy ich relacja ma jakieś szanse i znaczenie?

Bardzo piękna i trudna historia, wyciśnie z was bardzo dużo emocji i takiego buntu, że to nie sprawiedliwe, że to nie fer. Znajdziemy tutaj też dużo ciepła i nadziei. 

Uwielbiam takie książki, które wzbudzają moje emocje, myśli i serce. 

Gratuluje autorce, kolejnej wyjątkowej książki i pięknej historii.

 

~~~~

Metryczka 

Autor:

Anna Olszewska 

Gatunek  literatura młodzieżowa

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2022

Ocena: 8/10

Liczba stron:336

Okładka : miękka ze skrzydełkami

 ~~

Gorąco polecam ! 

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/uslysz-mnie.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

http://www.zysk.com.pl/

Któremu bardzo dziękuje za egzemplarz książki i cudowną współpracę.  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz